wtorek, 17 czerwca 2014

Truskawkowa słodycz

Joanna Naturia - Peeling myjący z truskawką, wygładzający



Od producenta:
Peeling myjący o owocowym zapachu doskonale wygładza i odświeża ciało. Specjalnie dobrana receptura zawiera nawilżający ekstrakt z truskawki oraz drobinki ścierające, które usuwają zanieczyszczenia i martwe komórki naskórka.
Wspaniałe rezultaty: oczyszczona i odświeżona skóra, gładsza i milsza w dotyku, przyjemnie pachnąca.

Moja opinia:
Peeling kupiłam w sieci sklepów Biedronka, gdzie co jakiś czas jest w promocji. Wtedy jest też wybór wszystkich wariantów zapachowych. Peeling truskawkowy kupiłam dla odmiany od wersji z kiwi, którą uwielbiam. Konsystencja peelingu średnia. Nie za rzadki, nie za gęsty. Drobinki średniej grubości, dla mnie w sam raz. Myłam nim twarz i ciało,jednak wolę go używać do ciała. Moja twarz woli drobniejsze peelingi. Zapach przypomina mi cukierki truskawkowe. Jest intensywny ale nie drażniący. Po użyciu peelingu łazienka pachnie nim jeszcze jakiś czas natomiast skóra krótko, czego nie mogę uznać za minus bo po kąpieli nakładam balsam,który też jakoś tam pachnie. Peeling pieni się szybko i łatwo zmywa. Po użyciu można odczuć, że skóra jest gładsza. Co do opakowania to ma ono swoje plusy i minusy. Plus-jest małe, idealne do zabrania w podróż. Minus-nie można postawić opakowania "do góry nogami" co znacznie utrudnia zużycie peelingu do końca, ale jest też opcja zakupu peelingu w innym opakowaniu pozwalającym zużyć go do ostatniej kropli. Podsumowując produkt spełnia swoją rolę.

Plusy: ładny zapach, uczucie wygładzenia
Minusy: opakowanie utrudnia zużycie peelingu do końca

Cena: 4-6 zł za 100 ml
Dostępność: produkt łatwo dostępny, często w promocjach w sieci sklepów Biedronka

1 komentarz: