czwartek, 24 kwietnia 2014

Delikatność Białego Jelenia

Nadeszła pora na napisanie paru słów o produkcie firmy w której się zakochałam.
Pollena Ostrzeszów Biały Jeleń - hipoalergiczny płyn do kąpieli z witaminami AEF i pantenolem dla skóry wrażliwej ze skłonnością do alergii

Informacje od producenta:
Hipoalergiczny płyn do kąpieli Biały Jeleń powstał z myślą o osobach z różnego rodzaju alergiami i problemami skórnymi. Przeznaczony jest główne dla osób o skórze wrażliwej i skłonnej do podrażnień. Jego receptura została oparta na naturalnych, bezpiecznych i delikatnych środkach myjących i pielęgnujących. Ma subtelny zapach pozbawiony substancji alergizujących. Zawiera: pantenol-łagodzi zaczerwienienia i podrażnienia skóry, podwyższa jej wilgotność i elastyczność; Wit. A-przyspiesza odnowę komórek naskórka i poprawia ich koloryt; Wit. E-przeciwdziała starzeniu i wygładza skórę; Wit. F-natłuszcza i chroni.

Moja opinia:
Płyn trafił w moje ręce chociaż wanny nie posiadam, zauroczył mnie jego delikatny zapach.Używam go pod prysznicem na gąbce. Wiem, że używanie gąbki ma wielu przeciwników ze względu na gromadzenie się w niej bakterii itd, jednak ja nie mam problemów z skórą a poza tym dokładnie płuczę a następnie suszę gąbkę. Płyn dosyć dobrze się pieni, w wannie sprawdziłby się rewelacyjnie. Zapach jest bardzo delikatny i subtelny. Po umyciu mam wrażenie, że skóra jest nawilżona i przyjemna w dotyku. Płyn jest bezbarwny o rzadkiej konsystencji, która czyni go bardzo wydajnym. Doskonały dla całej rodziny, dla osób z problemami skórnymi jak i tych bez. Przyjemne dla oka opakowanie, bez zbędnych grafik i kolorów. Dodatkowym atutem jest to, ze gdy nam się kończy można postawić opakowanie do góry nogami co pozwala na wykorzystanie produktu do końca.
Podsumowując polecam, polecam i jeszcze raz polecam :)

Plusy: delikatny zapach, uczucie nawilżenia po zastosowaniu, produkt nie zawiera alergenów i sztucznych barwników, niska cena
Minusy: jedynym minusem o jakim można napisać to słaba dostępność produktu

Cena: 7-8 zł za 750 ml
Dostępność: sklep on line, małe drogerie i sieciówki - różnie to bywa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz